De afscheidsborrel

4 oktober 2015 - Lisse, Nederland

De dag van vertrek komt al steeds dichterbij en de kriebels beginnen nu ook écht al wel een beetje te komen.

De koffer is tevoorschijn gehaald en ook alle kleding, boekjes, zonnebrand, zonnebrillen, schoenen, bikini's en alle andere zooi heb ik uitgestald op mijn bed. Qua ruimte zou het makkelijk moeten passen, maar of het qua gewicht ook in de buurt van de 20 kilo blijft... dat wordt nog een leuke uitdaging.

In elk geval is het nu tijd voor wat gezelligheid! De tent staat op, de drankjes staan klaar en mama heeft onwijs haar best gedaan om lekkere hapjes neer te zetten.
Wat was het een ontzettend gezellige middag!!
Voor iedereen die er was...dankjulliewel voor het lachen, de gezelligheid en de lieve cadeautjes!!

Op deze website ga ik proberen om alle verhalen met jullie te delen. Of dit altijd zal lukken is nog een verrassing!

1. Denise:
    5 oktober 2015
    Helemaal leuk Pris! Schrijf jij maar de mooiste verhalen dan genieten wij mee.
    Heel veel plezier en een dikke kus xx
  2. Wanda:
    5 oktober 2015
    Het was zeker gezellig, en wat zal je de kookkunsten van moeder Jo missen.
    Maar jij gaat natuurlijk de komende tijd veel nieuwe voedselinspiratie opdoen.
    We gaan je volgen...
  3. Oma:
    6 oktober 2015
    Het was een gezellige drukke middag. Nogmaals een goede reis en een hele fijne vakantie met een hele hoop ervaring.
    Groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx