We gaan op stap en nemen mee...

21 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Ja hoor!! Wéér zo vroeg. Dit keer wel íetsjes later omdat ik toch wel wat bij moest schrijven.... ik liep inmiddels natuurlijk wel wat achter met m'n verhalen. We hebben ook vandaag weer genoeg meegemaakt dus hier het verhaal van de dinsdag.

Zondag had een vriend van Fekke ons verwelkomd op Hato Airport. Mét de koelbox. Deze koelbox mochten wij lekker meenemen naar de strandjes deze week. Héél handig. Dus, wij zaten uiteindelijk om 09.15 uur weer in de auto op weg naar Jan Thiel Beach. Daar zouden we eerst lekker ontbijten met een yoghurtje. Een goed begin van de dag! Ook hadden we bedacht dat we graag richting klein Curacao zouden willen, dus dat hebben we meteen maar even geregeld voor morgen. Hmm, 07.45 uur vertrek!

Vandaag zijn we op stap gegaan richting het strand, mét de koelbox! Ja ja, deze hebben we eerst maar eens gevuld bij een winkeltje langs de weg. Het leek wel een beetje op een klein supermarktje langs de kant van de weg. De mensen die daar werkten keken heel verbaasd toen we binnen kwamen lopen. Zij dachten waarschijnlijk... daar heb je weer van die toeristen die er niks van begrijpen. Want de sfeer sloeg al snel om toen we de koelbox écht gingen vullen. Dat vonden ze wel een leuke verrassing. Ijsblokjes, wat water, polar biertjes en wat wijn... zo komen wij de dag wel door. Fekke had bedacht dat we richting de Knip gingen. Daar was ik nog nooit geweest, maar ik wist gelukkig wel de weg! Het was namelijk iets verder dan andere strandjes waar we vorige week geweest zijn. Top! Zonder gekke fratsen zijn we, denken we, bij de Knip uitgekomen. Of we daar echt zijn geweest of dat het toch een ander strand was weten we niet. Wel hebben we lekker op de bedjes gelegen, gezwommen en heb ik mooi nog eventjes lekker kunnen tukken.

Gisteren had ik bedacht waar we gingen eten, vandaag was het de beurt aan Fekke. Bij lion's dive hebben we heerlijk patatjes, saté en kibbeling naar binnen geschoven. Na nog een wijntje in de tuin is het nu wel weer tijd om te gaan slapen. Morgen moeten we weer vroeg in de benen! De catamaran vertrekt om 07.45 uur richting klein Curaçao. Wij zijn erg benieuwd!!

1. Peter:
    21 oktober 2015
    klinkt allemaal erg goed, en wat leuk zeilen veel plezier groet uit het koele bewolkte Lisse
  2. Denise de Jong:
    Lekker genieten zo!
  3. Opa:
    21 oktober 2015
    gaat goed met jullie, was er ook niet bang voor, zou zeggen zet het voort en geniet er van groet opa
  4. Jolande:
    21 oktober 2015
    Zon, zee, lekker eten en drinken, jullie hebben de kunst van het vakantie vieren supergoed onder de knie!
    Volhouden zo!!! XX
  5. Oma:
    21 oktober 2015
    Genieten, genieten en nog eens genieten. Heerlijk zo.
    Dat is vakantie.

groetjes, Oma.
  6. Nikita:
    22 oktober 2015
    Jeetje wat klinkt dat allemaal goed en gezellig! Ik ben er jaloers op al mag ik dat volgens mij niet zijn

Veel plezie