We hebben in ieder geval iets aan onze dag..

21 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Wow, dit is vroeg! Wij hadden last van het tijdsverschil... maar Fekke helemaal! Het is pas 04.00 uur!! Nou ja, we hebben in elk geval iets aan onze dag. Niet dat we al meteen op pad gingen hoor.. maar om 08.30 uur zaten we toch wel in de auto. Vroeg zeg!

Vandaag gaan we op pad richting Blu Bay. Een golf resort waar veel mensen een soort tweede huis hebben. Een vakantiehuis. Eerst lekker ontbijten en daarna een bedje uitzoeken waar we vandaag gaan vertoeven. Gisteren was Ellen, de vrouw van het appartement naar ons toe gekomen met de vraag of ik proefkonijn wilde zijn. Proefkonijn voor een aloë vera pakking en een scrub massage. Uhhhm, nou... klinkt hartstikke leuk. Dus, natuurlijk wil ik dat! Het was de bedoeling dat ik om 10.00 uur bij het massage hutje zou zijn, om daar de behandeling te krijgen. Wát was het heerlijk zeg! Echt een momentje tot rust komen. Er werd natuurlijk wel veel gekletst, want ik moest wel vertellen of het goed ging en wat er anders kon...maar dat geeft niks. Gezellig juist! Wát waren ze blij na afloop!!! Een dikke knuffel, het aloë vera plantje en een sarong kreeg ik mee als cadeautjes. Té lief!

Blu Bay was een prachtige baai waar we lekker konden snorkelen, zwemmen en zonnen natuurlijk. Leuke barretjes met gezellige bediening. Zélfs de bitterballen en de long island ice tea ontbraken niet! Een heerlijk dagje dus.

Maar, we hadden nog meer op de planning staan voor vandaag! Afgelopen zaterdag hadden we zó lekker gegeten bij Karakter, dát kon ik best nog een keertje regelen. Dus had ik een tafeltje gereserveerd waar we heerlijk in het zonnetje konden eten. Niet écht een zonnetje. Want het zonnetje was eigenlijk al een beetje onder aan het gaan. De zon verdween langzaam in het zoute water. Een prachtig gezicht!! Na uren gekletst te hebben onder de heldere sterrenhemel was het toch wel een keertje tijd om weer richting het appartement te gaan. Hopelijk is het tijdsverschil er nu al een beetje ingebakken bij 'm...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolande:
    21 oktober 2015
    Wat een eer dat ze jou uitgekozen hebben, of zag je er zo vermoeid uit?
  2. Oma:
    21 oktober 2015
    Nu ben je lekker uitgerust voor al je verdere plannen.