Wat vliegt de tijd!

25 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hi allemaal! Hier nog een berichtje vanaf het warme strand. Wat is het genieten. Net zoals gisteren. De tijd vliegt ook voorbij! Niet alleen de dagen zelf, maar ook mijn reis al!

Dit is het berichtje van zaterdag. We zijn de dag eerst maar eens begonnen met een gezellig kletspraatje via de Skype met Denise. Helemaal gezellig!
Het was al snel tijd om weer wat te gaan eten. Het lijkt wel of niet anders doen dan eten... maar het is écht zo! Lekker ontbeten bij Zest. Een uitgebreid ontbijt, compleet met eitjes, croissantjes, vers fruit en niet te vergeten...de koffie! Heerlijk!
Daarna zijn we maar snel het strand op gaan zoeken bij Lion's dive. Het weer zat vandaag wat minder mee dan de andere dagen. Nou ja, het is bewolkt. Dat was wennen zeg!
Af en toe kwam het zonnetje dan wel weer door en dat was het leukste tijdens het snorkelen. Want wát kun je dan ver kijken. Bij dit strand konden we om de rotsen heen snorkelen. Zulke grote vissen heb ik nog niet eerder hier gezien! Ook weer in de meest mooie kleuren. Hele scholen kwamen voorbij! Leuk ook, het stukje onder het bruggetje door om weer naar het strand te komen. Fekke voorop en alle vissen die weg schoten zwommen richting de zee. Alleen zwom ik daar nog...Het is dat je onder water niet zo goed kan gillen!

Om 17.00 uur was het happy hour bij Zanzibar. Aangezien we nog niet zoveel happy hours bezocht hebben, was dit een mooie gelegenheid om hier weer eens een kijkje te nemen. Daarnaast kun je ook weer heerlijk eten. Lekker aan het water, tijdens het ondergaan van de zon. We hadden al gezien dat er een klein podiumpje opgebouwd werd, dus er zou nog iets gaan gebeuren. Een leuk feestje met de voetjes in het zand! Helemaal leuk!!

Morgen is het alweer de laatste dag... en dan zit ik ook alweer op 1/3e van mijn reis! Daar gaan we dan nog maar een goed dagje van maken!

1. Oma:
    25 oktober 2015
    Vind je het gek dat die vissen wegschieten als daar 2 van die snorkelende Hollanders aankomen.

Nogmaals heel veel groetjes.
  2. Jolande:
    25 oktober 2015
    Ja gillen onder water is een kunst apart, vinden de vissen vast niet erg dat dit niet gelukt is.
    Bijna het Curaçaose avontuur ten einde, op naar Cuba, wordt ook fantastisch! Veel succes met het opruimen van het appartement en een hele goede reis.
    Fekke een hele goede reis naar huis! XXX
  3. Monique:
    27 oktober 2015
    Ha Priscilla, zo leuk om je verhalen te lezen... Nu op alweer naar Cuba wat gaat het snel joh!! Op naar nieuwe avonturen!! Geniet ervan en ben benieuwd naar je verhalen!!! Xx