We hebben de zon in de zee zien zakken

19 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Jeetje, wat vliegt de tijd! Het is vandaag alweer de laatste échte dag voor Nikita. We hebben al meerdere keren gehoord dat het op zaterdag echt heel gezellig is bij Zanzibar en dat gaan we dan ook maar eens bekijken.

Het is bloedje heet en we zijn uiteraard vergeten om ontbijt te halen. Dus eerst maar eens lekker een broodje carpaccio. Daar zijn we wel aan toe. Daarna hebben we heerlijk op onze bedjes gelegen. Een écht relax dag. Totdat Nikita ineens overeind schiet en een ingeving krijgt. Weet je wat we nog zouden doen?
Dus ik uhh, nou? Eten bij Karakter!!

Karakter schijnt een onwijs leuk restaurantje te zijn waar je de zon in de zee ziet zakken. Dat klonk wel erg gaaf! Dus, we zijn in de auto gesprongen en naar Karakter gereden. Het wordt hier erg vroeg donker, dus we moeten wel op tijd daar aan komen. En aangezien het ook wel eventjes rijden is, zijn we maar op tijd vertrokken.
En wat was het prachtig! De ronde zon kon je langzaam in de zee zien zakken, er was dus niets te veel gezegd. Eigenlijk zijn de foto's onbeschrijflijk en hebben we héérlijk gegeten. Écht een aanrader.

De koffer pakken we morgen wel in... dus dat wordt toch wel weer op tijd opstaan...

Ahhhh, en dan is de vakantie voor Nikita al voorbij!

1. Sylvia:
    19 oktober 2015
    Hallo Priscilla , voor Nikita is de reis ten einde ,is weer veilig thuis en heeft een vakantie gehad om nooit te vergeten ,en ook wij hebben genoten van je reis verslag en foto s . Voor jouw is het pas het begin van een heel avontuur ,geniet hiervan en wij blijven je volgen op je reis . Veel groetjes van Peter en Sylvia
  2. Oma:
    Zon, hitte en lekker eten. Blijf genieten. Groetjes, Oma
  3. Jolande:
    19 oktober 2015
    Weer een leuke dag gehad, superleuk!