Wisseling van de wacht

20 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Goedemorgen!

De koffer is gepakt, de boarding pass staat klaar op de telefoon en de auto is getankt. Dan zit het er nu toch écht op voor Nikiet. Jammer zeg! We hebben écht een onwijs leuke week gehad en heel veel gelachen.

Nog even een broodje halen op weg naar het vliegveld en dan kan ze om half 2 de koffers afgeven. Hmm, hier is al de parkeerplaats. Maar we hebben nog niks gegeten. Er is hier gewoon bijna niets te vinden aan eten langs de weg. Op het vliegveld zullen ze vast wel iets hebben. Maar helaas, ook niet! Alleen maar pizza, patat en pasta. Zo op een hete middag in de brandende zon zaten wij daar niet echt op te wachten. Ja, ze hadden drie broodjes liggen... iets wat leek op ham/kaas. Daar hadden ze er twee van liggen en daarnaast nog een broodje met tonijnsalade? We moesten tóch wat eten, dus dan het broodje tonijnsalade maar. Nou, die hebben we na drie muizenhapjes maar weg gegooid. Geen succes. Dan gaan we tóch maar voor de patatjes. 'Hey! De KLM 0785 is geland! Dat is Fekke!!' Nou, dat is top!! Hij zal wel nog eventjes moeten wachten bij de douane, verwachtten we. Maar wie weet gaat het snel! Wij gaan in ieder geval eerst de koffers doen en Nikiet uitzwaaien.
Wat leuk!! Het meisje wat werkt bij de 'De Buren' loopt stage bij KLM. Dus, die kon goed vertellen wat de bedoeling was. Ahhh, alweer afscheid nemen. Stom zeg! Maar het hoort erbij. Heel snel dan en dan gewoon maar weg gaan! Wat wel leuk was... Nikita gaat naar huis, met het vliegtuig waar Fekke mee gekomen is.

Aan de andere kant van het vliegveld was Fekke druk bezig met de douane en de koffers. Ik heb lekker in de schaduw staan wachten. Maar wat wás het een vertrouwd gevoeld dat hij aan kwam wandelen! Té leuk!!!!
Een vriend van hem, woont nog op dit eiland dus die heeft hem met zijn dochtertje even verwelkomd met een polar biertje. Hét bier van dit eiland. Dat was gezellig!

Eerst maar eens naar het appartement om lekker bij te komen. Wél nog langs de mini-market. Want die was open én het was veilig om daarheen te gaan.. zeiden ze. Dus toch maar even geprobeerd en dat heeft goed uitgepakt.
Op zondag is het altijd zó gezellig bij Wet en Wild. Daar is de happy hour, daar hebben we maar even gevierd dat de reis helemaal goed is gegaan en we elkaar nu weer een weekje kunnen zien! De reis was wel erg lang geweest, dus zijn we maar weer een beetje op tijd richting het appartement gegaan.

1. Oma:
    20 oktober 2015
    Leuk zeg dat je overal bekende mensen tegenkomt. Waar ook ter wereld.
    Veel plezier. groetjes, Oma
  2. Denise de Jong:
    20 oktober 2015
    Veel plezier samen!
  3. Jolande:
    21 oktober 2015
    Gezellig! Mooi dat ook Fekke een goede reis heeft gehad.
    Nu nog een weekje genieten van elkaars gezelschap en van Curaçao, heel veel plezier! X