Is het al zo laat?

13 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Ojee, is het al zo laat? Ja... gisteren, of beter gezegd vanmorgen, waren we natuurlijk wat aan de late kant thuis. Dus, ook waren we iets wat aan de late kant weer wakker. Het is al half 2! Ontbijt waren we vergeten te halen, dus dat hoefden we toch niet meer in te halen. Lunch konden we ook al overslaan. Eer dat we in de benen waren en in actie waren gekomen was het zelfs al half 4. Nog eventjes lekker in het zonnetje zitten op ons terrasje en daarna toch maar op zoek naar eten. Want de buikjes knorden al wel!

Oja, tanken! Dat moesten we ook nog doen. Het lampje brandde al en we waren er écht van overtuigd dat er een benzinestation om de hoek was. Maar de file ernaartoe duurde wel heeeel lang! Ook het metertje stond al op E en ging zelfs al een beetje onder de E. Als we nu maar niet hoefden te duwen. Alleen, wisten we ook niet helemaal zeker meer of er we leen benzinestation was! De file reed ondertussen nog niet veel meer door en de bocht in de weg maakte het zicht niet beter. We gokken het er toch maar op. Waarschijnlijk voelen jullie de bui ook al hangen... dat hadden wij ook! Duwen!!! Maar nee hoor, gelukkig kwam het tankstation in zicht en waren we nét op tijd om wat benzine in ons bakkie te gooien. Fjoeh!

Dan nu toch écht op zoek naar eten want dat hadden we wel nodig. Op de heenweg zagen we al een leuk restaurantje langs de kant van de weg: 'bijna thuis'. Dat was het proberen waard!! Wát een lekker biefstukje hebben wij gegeten zeg! Heerlijk zacht vlees en goed gekruide aardappeltjes. Genieten!!

De weg richting Punda en Otrabanda waren gelukkig een stuk rustiger, want de andere kant op stond het nog steeds goed vast. Bij Curacao moet ik altijd meteen denken aan de leuke gekleurde huisjes van de foto's bij de pondjesbrug. Dus daar hebben we ook maar even een kijkje genomen. De pondjesbrug was er alleen niet, die is in onderhoud. De leuke gekleurde huisjes van de foto's stonden er wel. Helemaal leuk!
Aangezien het ook wel weer tijd werd voor een drankje zijn we door gereden naar Piscadera, waar we heel gezellig op het strand nog een lekkere cocktail gedronken hebben. Mmmmm!

De plannen voor morgen liggen weer klaar. Dat wordt in elk geval eerder opstaan dan vandaag! Dat is één ding wat zeker is. Slaap lekker!!

1. Jacqueline:
    13 oktober 2015
    Wat ziet het er allemaal top uit!
    Jullie vervelen jullie daar niet en missen zo te zien en lezen ook niks.
    Veel plezier nog
  2. Oma:
    13 oktober 2015
    Zo, kennen ze daar ook al files.
    Als je weer thuis bent, ben je vast heel veel aangekomen van al dat lekkere eten.
    Ben benieuwd.
  3. Jolande:
    13 oktober 2015
    Wouw, zeker die foto van die gekleurde huizen is supermooi!
    Heeft Loetje ook al een filiaal op Curaçao?
  4. Peter:
    13 oktober 2015
    Zo ziet er echt goed uit daar zeker ook dat strand waar jullie gisteren waren, en voor wat betreft de laatste foto van jullie huisgenoot ziet er ook wel gezellig uit
    en krijg ook het idee dat jullie overal wel even gaan kijken, doen jullie goed.
    geniet ze