nou zeg!

29 oktober 2015

Hola! Daar ben ik dan weer. Het heeft even geduurd maar ik heb wat internet gevonden. Een hotel in Havana heeft wat Wi-Fi. Het jammere is alleen dat de wifi het alleen op mijn telefoon doet en de verhalen op mijn laptop staan. Balen!!!

De eerste dagen waren heel indrukwekkend. Heel veel nieuwe belevenissen, mensen ontmoet, andere cultuur en ander klimaat. Maar wat is het fantastisch!
De details volgen hopelijk heel snel!! Vandaag reis ik door naar Vinales. Strakjes ga ik op zoek naar een taxi naar het bus station waar ik om 13.00 uur moet zijn. Om 14.00 uur vertrekt de bus en om 17.10 uur kom ik aan.

De casa waar ik de afgelopen nacht heb geslapen was fantastisch. Ruim, schoon en heerlijk ontbijt. En wat een schatten van mensen zeg!! Zij hebben voor mij de volgende casa gebeld en als het goed is staat er straks iemand klaar met een bordje 'Priscilla'. Ik ben benieuwd! Het schijnt bij aakomst super druk te zijn met hotel eigenaren en taxi chauffeurs. Allemaal willen ze natuurlijk dat je bij hen instapt en mee gaat.
Morgen ga ik paardrijden door de tabaksvelden. Een Engelse gids en een Spaanse excursieleider gaan met me mee. Spannend!

Het Spaans is hier de taal die het meeste gesproken wordt. Met handen en voeten willen de mensen graag duidelijk maken wat ze bedoelen. En ik doe mn best om het mooie Spaans te begrijpen, dus tot nu toe komen we er zeker!

Hopelijk kan ik snel mijn foto's en verhalen met jullie delen! Elke dag heb ik een laptopmomentje en schrijf ik al mijn belevenissen op. Er is heeeeeel veel te vertellen!
Tot snel!
(Denk ik)

1. Sylvia:
    29 oktober 2015
    Hoi Priscilla , ben blij dat alles goed gaat met je ,en dat de mensen zo gastvrij zijn en vriendelijk zijn . Veel plezier en we blijven je volgen . Groetjes Peter en Sylvia
  2. Annemiek:
    29 oktober 2015
    He eindelijk!! Wat fijn om wat van je te horen!
    Ik volg je verhalen en ben stinkend jaloers!! Ben reuze nieuwsgierig naar al je verhalen! Dikke kus, Annemiek xxx
  3. Oma:
    29 oktober 2015
    Ik had al begrepen dat de verbinding niet makkelijk is en ben blij dat je het daar ook fantastisch vindt. Leuk dat je daar kan paardrijden en een goede begeleiding hebt. Heel veel groetjes, oma
  4. Jolande:
    29 oktober 2015
    Ja daar ben je weer, een heel goed begin van je Cubaanse avontuur!
    Hopelijk bevalt de volgende casa net zo goed. Heel veel plezier morgen en overmorgen..........niet teveel spierpijn! XXX
  5. Monique:
    30 oktober 2015
    Ha Priscilla, fijn om weer wat te lezen van je!!! Wat een geweldige verhalen joh... !!!Heel veel plezier de komende dagen..en geniet!!! Dikke kus
  6. Wanda:
    31 oktober 2015
    Hi Priscilla, god wat ben je toch een pittige meid. Je doet het toch maar mooi allemaal. En wat leuk dat je de tijd van je leven beleefd. Nog heel veel plezier. Liefs uit de Zilk.
  7. Opa:
    1 november 2015
    zo Priscilla op naar het volgende gedeelte kan me voorstellen dat de tijd vliegt, mooie verhalen nou geniet er maar van